دنياي مقالات ورزشي

- مقدمه

   یکی از عوامل محیطی اثر گذار بر سازمانها مشتریان آن هستند، صاحبنظران مدیریت، کسب رضایت مشتری را از مهمترین وظایف و اولویتهای مدیریت سازمانها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب نظر مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند.

 




ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 12:27
sport

امروزه داشتن برند ملی گردشگری  از چنان اهمیتی برخوردار می باشد که دولتها منابع زیادی را صرف ساختن برند ملی گردشگری می نمایند و حتی بارها استراتژی خود را صرف نظر از هزینه های کلانی که بابت اجرای آن شده تغییر می دهند تا بتوانند با ساختن یک برند قوی گردشگری در دنیا سهم بیشتری از گردش مالی عظیم این صنعت کسب نمایند و اقتصاد خود را رونق بخشند.




ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 17:11
sport

با توجه به اينكه فرهنگ عمومي به مجموعه اي از باورها و رفتارهاي صحيح و غيرصحيح يك جامعه گفته مي شود و عوامل متعدد و متنوعي، قديمي و جديد در پيدايش و ماندگاري آن تاثيرات مستقيم و غيرمستقيم دارد، شناسايي اين گونه عوامل و تقسيم بندي مختلف آنها به عوامل عمومي و مشترك، سخت افزاري و نرم افزاري و نيز اختصاصي و منطقه اي بسيار مهم است. چرا كه هرگونه اصلاح و اقدامات سازنده در اين حوزه مستلزم شناخت اين سنخ عوامل و متغيرها است تا بتوان سازوكارهاي اصلاحي و سازنده را در مورد آنها به كارگرفت.




ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 7:10
sport

مادرعصري زندگي مي كنيم كه عصرشگفت انگيز دانش و اطلاعات ، عصرشتاب غيرقابل باور فناوري و خلاقيت است .با عموميت يافتن سريع دسترسي به كامپيوتر ها و تكنولوژي اطلاعاتي و رسانه هاي پيشرفته هيچ كشوري نمي تواند اقتصاد قرن بيست و يكمي را بدون زيرساخت الكترونيكي قرن بيست و يكمي اداره كند.يكي از فاكتورهاي مهم در تصميم گيري مديران اطلاعات است .داشتن اطلاعات دقيق ، صحيح ،‌بهنگام باعث بالا رفتن سرعت تصميم گيري شده و جلوي اتخاذ بسياري از تصميمات نادرست را خواهد گرفت.




ادامه مطلب ...


           
جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 10:20
sport

درباره وبلاگ


فیلسوف باید از ایمان به زبان فراتر رود زیرا مفاهیم در چارچوب زبان اسیر می شوند و نمی توان آنها را کاملا با زبان بیان کرد.(فریدریش ویلهلم نیچه )
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 212132
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



Alternative content