دنياي مقالات ورزشي

امروزه ارزش ويژه برند با توجه به فعاليت هاي بازاريابي به عنوان ابزاري براي حضور در ذهن مشتريان و ايجاد دارايي معنوي به نام برند ،سبب ايجاد ديدگاه جديدي در علم بازاريابي شده است .تحقيقات مختلف نشان مي دهند كه ارزش ويژه برند  و در درون محصول يا خدمت نيست بلكه ارزش در ذهن مشتريان بالقوه و بالفعل وجود دارد و اين نام و نشان تجاري است كه ارزش واقعي را در ذهن مشتريان تداعي مي كند (سيدين ،1390).نام تجاري در واقع خلاصه اي از فعاليت شركت است كه باعث اتصال مشتري و




ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, :: 16:33
sport

درباره وبلاگ


فیلسوف باید از ایمان به زبان فراتر رود زیرا مفاهیم در چارچوب زبان اسیر می شوند و نمی توان آنها را کاملا با زبان بیان کرد.(فریدریش ویلهلم نیچه )
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 212132
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



Alternative content